Ferrocarrils pensa en l'Anoia i el Bages per a una nova oferta turística en tren

18.04.2015 | 07:08

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha llançat la nova marca Turistren per promocionar els bitllets que combinen el tren i propostes d'oci. Aquest producte forma part del pla estratègic que està duent a terme FGC amb entitats i ajuntaments de la seva àrea d'influència per potenciar l'oferta de lleure associada a la xarxa de ferrocarrils. Els bitllets combinats ja fa un any que funcionen i inclouen 21 espais per visitar, com per exemple el Museu de la Ciència. Durant el primer trimestre del 2015 s'ha incorporat la visita al Cosmocaixa. Des de la posada en marxa dels bitllets, s'han realitzat uns 10.000 viatges d'aquestes característiques i es preveu que les dades augmentin amb la nova marca.
L'oferta associada a Turistren inclou actualment bitllets per visitar museus com el Cosmocaixa a Barcelona, el de la tècnica de Manresa, el Museu de la Pell i el Museu del Traginer d'Igualada, el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya i el Castell-Cartoixa de Vallparadís a Terrassa, el Museu Molí Paperer de Capellades, els museus de l'Enrajolada i el Vicenç Ros de Martorell o l'Institut de Paleontologia de Catalunya de Sabadell.
També inclou l'entrada a espais arquitectònics com la Pedrera, la Colònia Güell, la Torre Bellesguard, el cementiri Nou d'Igualada, el Món Sant Benet de Sant Fruitós de Bages, el Parc prehistòric - Abric Romaní de Capellades, el conjunt monumental de la Seu d'Ègara o les cases d'estil modernista Masia Freixa i Casa Alegre de Sagrera a Terrassa.
FGC ha englobat sota la marca Turistren els diversos recursos per tal d'atreure nous clients amb uns bitllets combinats diferents als actuals i facilitar l'accés a llocs on no sempre hi ha transport públic.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema