La síndica municipal de greuges, Rosa Sánchez, va tenir durant el 2014 un increment del 23% de persones que van acudir-hi en l'intent de resoldre temes amb l'administració. Rosa Sánchez va presentar els comptes en el darrer ple. Sánchez considera que aquest increment d'activitat vol dir que cada vegada hi ha més gent que coneix i té el servei com a referent, tot i que també adverteix que hi ha qui hi arriba sense tenir clar si aquest és el lloc on presentar la seva queixa i s'han de derivar cap a altres institucions. Fa dos anys va tramitar 87 casos del 2013 i l'any passat, 107 de l'any passat. D'aquests, 36 han estat consultes, assessoraments i informacions, 68 queixes i 3 actuacions d'ofici.

Rosa Sánchez va afirmar al ple que un cop més arribava a la conclusió que "ciutadans i persones de la comarca ens tenen com a punt de referència quan no saben ben bé a qui dirigir la seva reclamació. En aquests casos, des de l'oficina escoltem i atenem les inquietuds de qui ens visita i intentem assessorar-lo el millor possible, ja que considerem que la síndica ha d'estar al servei de les persones fins i tot més enllà de les seves obligacions. Posteriorment, es recomana o es deriva el cas al departament o organisme afectat".