Igualada va repetir ahir la fòrmula d'èxit de sumar compres i esport amb la Urban Running i la Nit de Shopping, que van portar milers de visitants al centre de la ciutat. Segons dades de l'organització, unes 25.000 persones van omplir els carrers per animar els corredors de la cursa nocturna, provinents de més de 180 municipis diferents. A més, un centenar de comerços van obrir fins a les dotze de la nit i es van organitzar tota mena d'activitats de la mà d'Igualada Comerç.

A partir de 2/4 de 7 de la tarda, els carrers de l'Argent, la plaça de l'Ajuntament, el carrer de Sant Magí i les Rambles van començar a omplir-se de famílies i atletes buscant les millors ofertes abans de la cursa. Les sabateries, botigues d'equipament esportiu i de moda femenina eren els establiments amb més aglomeració.

La majoria dels venedors es mostraven animats amb la quarta edició de la proposta i feien descomptes del 10% en els seus serveis o bé productes a 10 euros sota el lema "Ciutat 10", promogut pel gremi de comerciants. A més, molts oferien una copa de cava o mojitos, tenien punxa-discs a l'interior dels establiments, treien els seus productes al carrer o s'empescaven tota mena d'idees per captar als vianants. "L'any passat vam repartir fins a 150 mojitos, per a nosaltres que passin 150 persones en quatre o cinc hores és molt positiu", explicava el responsable d'una botiga de roba.