Tres escenaris i més de vint concerts, entre els quals destaquen Alado Sincera, Root Diamoons, Beth o els australians Steve Smyth & The Outlaws formen el cartell del Rec.011 a Igualada que es posa en marxa demà, dimecres, i que es tancarà el proper dia 6, dissabte. Complementen la proposta cultural, tallers i un nou Rec Meeting sobre la nova gastronomia, amb Koldo Royo, David Andrés i Ada Parellada com a protagonistes.

Les activitats culturals conviuen amb l'oferta de moda, amb les cases comercials instal·lades a les diferents velles naus del barri adober del Rec. Dissabte és el Rec Family Day, amb tallers infantils a la zona Reckids, on destaquen un taller creatiu d'art, amb Inquiet, i un taller d'horts urbans, on els nens aprendran a plantar i cuidar diversos vegetals. En el mateix espai, la cantant Beth oferirà un concert en acústic divendres al vespre.

Per a demà s'organitza el segon Rec Meeting, un acte que, en aquesta ocasió, pretén conversar al voltant del món de l'street food. El debat començarà amb una xerrada de Koldo Royo, pioner a Espanya en food trucks, i acabarà amb la taula rodona "Street food i els nous models culinaris del segle XXI", amb ponents del món de la gastronomia, com Ada Parellada, xef del restaurant Semproniana; Koldo Royo; David Andrés, cap de cuina de l'Àbac; i l'editora de la revista Plateselector.com, Alba Yáñez. La periodista Maria Almenar moderarà el debat.

L'esdeveniment creix en noves marques de roba que s'instal·len a Igualada, però també incrementa l'oferta de gastronomia, ja que seran més de 30 food trucks els que es concentraran en els patis industrials, formant el nou festival de menjar de carrer Rec Street Food. Entre els dissenyadors presents a Igualada destaquen Josep Abril, Miriam Ponsa, Txell Miras i Toni Francesc. I entre les marques, el Rec n'incorpora de tan potents com Adidas, que ha escollit el Rec.0 per fer l'única venda especial d'estocs de la zona, a més de Hakei, Pretty Ballerinas o Kaotiko, entre d'altres.