L'Ajuntament d'Olesa vol afrontar durant la present legislatura la redefinició dels espais urbans de la població. El regidor Joan Segado, responsable de les àrees d'economia i de serveis centrals, i regidor de Contractació i Patrimoni, Planejament Urbanístic i Serveis Jurídics, té la voluntat d'afrontar el procés durant aquest mandat per tenir-lo completat abans de finalitatzar-lo. Així ho ha explicat a Ràdio Olesa en els darrers dies.

Segado vol elaborar "íntegrament" el nou Pla General d'ordenació Urbana d'Olesa, i avançar en l'administració electrònica, com a principals objectius per aquests propers 4 anys de mandat del govern municipal del Bloc Olesà.

La voluntat de Segado no fa més que confirmar el propòsit que s'havia plantejat el govern. Tenir un nou POUM ja figurava en la proposta de govern amb la que Bloc Olesà es va plantejar acudir a les eleccions. Properament el govern ha de decidir si s'opta per la licitació del contracte a una empresa o mitjançant la signatura d'un conveni amb una universitat catalana. A partir d'aquí hauria d'engegar l'elaboració d'un pla que serà, segons Segado, "molt participatiu, amb exposicions i xerrades als barris".

Com a responsable de l'àrea d'economia, Segado també va explicar a l'emissora municipal que "la voluntat del govern del Bloc Olesà és millorar la progressivitat dels impostos a Olesa, i abordar, per exemple, els preus de les llars d'infants amb criteris de tarificació social, o el pagament de l'impost d'escombraries segons trams d'IBI (impost sobre béns immobles)". Unes millores que el mateix regidor ha admès no són gens senzilles de posar en pràctica i que es preveuen introduir a partir del l'any que ve.

Pel que fa als Serveis Jurídics, el repte principal del nou govern és augmentar el nombre de professionals i/o recursos destinats al departament.

Sobre l'administració electrònica, per definició necessàriament transversal, Segado explica que el treball dels propers 4 anys es centrarà en posar a l'abast de la ciutadania la capacitat de fer noves gestions amb l'administració.