Més marques, més espais específics, més maneres de veure i vendre la moda en el marc d'una proposta singular, el REC.O, que torna a Igualada. Les botigues de carrer instal·lades només durant 4 dies es podran visitar a Igualada entre el 4 i el 7 de novembre. Torna el Rec.0 a Igualada, "el festival de pop up stores més singular del sud d'Europa", com el defineixen els seus impulsors.

El REC.0 va començar com un experiment, però ha esdevingut un festival de moda que enguany "tindrà marques de primer nivell com Adidas, Desigual, Levi's, Sita Murt, Pepe Jeans, Mango, Lacoste, Lupo Barcelona, i fins a setanta més", segons han explicat fonts de l'organització.

La nova edició del REC torna amb novetats: s'estrena l'Urban Village, on s'instal·larà la moda més urbana amb Adidas, Loreak Mendian, Two Thirds, Costalamel, Visual Poetry Barcelona i Dütch Delight, unes marques que vendran els seus estocs al costat de rampes, sessions de DJ, food trucks i una barra de venda de cervesa. En aquest espai també s'estrena l'Urban pop up, un nou espai efímer on hi haurà una marca de moda urbana cada dia diferent, com Kaotiko Barcelona, WAU, Gas Monkey Garage i WeSC.

Al barri del Rec tornen, una edició més, les marques com Franklin&Marshall, Nudie Jeans, Pepe Jeans kids, Miss Me, Punto Blanco, Javier Simorra, LTB Jeans, Antonio Miró, Misako, Redskins, New Zealand Auckland, Dockers, Boxley, Ingrid Munt, Catherine Parra, Messcalino, Textura amb roba de la llar i les sabates de Kickers, Satorisan i Kupuri, entre d'altres. A més, s'hi incorporen Indi&Cold i Torras. Per primera vegada, Rec.0 tindrà una pop up store dedicada al Secret Market de Privalia. Un punt de trobada entre la venda on line i el carrer es trobaran en una pop up molt especial, formada per estocs de diverses marques de moda i complements.

El disseny més alternatiu serà al market dels dissenyadors, amb els vestits vintage de SusiSweetDress, i la moda de Txell Miras, Josep Abril, Miriam Ponsa, Who, Gorni Kramer, Jordi Rafart, Toni Francesc, Veneno en la Piel i el dissenyador guanyador del concurs Time Out. L'altre epicentre de la moda més emergent és el Rec Pop Up Day, que cada dia tindrà un dissenyador o marca diferent.