El Rec.012 Experimental Stores, la 13a edició del festival biennal de botigues efímeres del barri del Rec d'Igualada, ha arrencat amb força. Amb un primer dia amb més visitants que mai i un nou espai que té tots els números per reeixir en aquest certamen: l'Urban Village, la nova zona dedicada exclusivament a botigues de marques de roba urbana. Alguns dels espais ja presentaven cues abans d'obrir i l'organització calcula que fins dissabte rebran la visita de 100.000 persones, segons ha explicat Ramon Enrich, director d'art del Rec.0.

A l'Urban Village no només hi ha botigues, sinó que també hi ha una àrea de rampes per a skaters, sessions de DJ i el food trucks. "Notem que cada cop ve un públic més jove i per això volem potenciar la roba urbana", ha dit Enrich. Aquí hi ha cases com Adidas, Loreak Mendian, Two Thirds i Costamel. També, per primer cop, hi haurà el Secret Market de Privalia, una de les empreses de compra per Internet més importants del moment.