La primera fira de disseny i empresa Idea té poc públic, però obre molts contactes

Els impulsors del certamen veuen que pot tenir noves edicions i valoren els workshops

21.11.2015 | 00:00
Mostra de la fira Idea, d´Igualada

La primera edició de la fira Idea tanca portes amb menys públic del previst inicialment pels organitzadors, però amb la satisfacció per als dissenyadors igualadins que impulsaven la mostra que el certamen ha servir per fer contactes entre empresaris i dissenyadors. Volien demostrar que el disseny i empresa s'han de donar la mà, i en aquests sentit, segons l'Associació Disseny=Igualada, ha reeixit. "Bona part dels assistents han fet palesa la necessitat de tenir punts de trobada com els d'Idea i es mostra partidari de tornar a participar en futures edicions", segons han comentat fonts de l'organització.
La necessitat que "disseny i empresa vagin units ha estat present en les converses que s'han generat en l'espai firal; la qual cosa, fa palès aquest buit i posa en valor Idea com a punt de trobada d'ambdós factors, la qual cosa contribueix a fer pedagogia del disseny", indiquen els organitzadors a tall de conclusió.
Un dels objectius de la fira Idea era posar en contacte professionals del disseny industrial amb empresaris, industrials i promotors amb l'objectiu de d'identificar la diversitat de l'activitat productiva i la reindustrialització del territori.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema