La Fundació Àuria treballa per fer més fàcil la integració del discapacitat, i dimecres celebra una primera jornada per donar a conèixer la tasca que es pot dur a terme des de les empreses en aquests entorn. Es tracta del que s'ha anomenat primeres Jornades Externes, que tindran com a lema "La marca i el valor social de les empreses".

La voluntat, segons els organitzadors, és posar sobre la taula que duent a terme accions socials com ara la integració de persones amb discapacitat, l'empresa no només fa una feina de suport a aquest col·lectiu, sinó que també suma una valor de solidaritat que reforça la seva marca.

L'acte, que es durà a terme al restaurant Sesoliveres, tindrà la presència de Miquel Torres Maczassek, que és el director general dels Cellers Torres. Miquel Torres exposarà com la percepció de compromís, implicació, arrelament i participació social de les empreses contribueix a generar una idea de marca positiva.

A part de Torres, també hi haurà ponències de Jordi Ribaudí (RecSotres), Toni Albareda (Miquel i Costas), María Enajas (Decatlhon) i Sergi Herrando (Schneider Electric), entre d'altres.