La 27a edició de La Mostra d'Igualada, que va tancar portes aquest diumenge després de 4 dies d'espectacles, ha aconseguit un doble objectiu: créixer en nombre d'espectadors i acostar el públic adolescent al teatre. En aquest sentit, La Mostra Jove igualadina per a nois i noies d'entre 12 i 18 anys ha exhaurit les entrades de bona part dels espectacles.

Connectar amb els joves d'aquesta franja d'edat era la principal aposta d'enguany, i ha donat bons resultats, tal com explicava àmpliament aquest diari en l'edició d'aquest diumenge. Entre dijous i diumenge, La Mostra Jove va presentar 13 espectacles a l'espai propi de l'Escorxador reservat per a ells, i han estat un èxit de participació fins al punt que l'organització ja ha confirmat la intenció de continuar treballant en la implicació dels joves en les properes edicions, fins i tot més enllà de la programació, amb propostes impulsades per ells mateixos.

Més enllà de l'èxit entre els joves, La Mostra d'enguany ha donat bons resultats entre el públic en general. Mentre s'espera la valoració final, ahir a la tarda l'organització comptava poder arribar enguany als 35.000 espectadors. I és que en aquests quatre dies ha exhaurit les entrades a pràcticament tots els espectacles de sala, fins al punt que dissabte només en quedaven per a tres de tots els que hi havia programats. En aquesta edició, l'ocupació de les sales ha estat del 81% de la capacitat disponible en les 71 funcions que s'han fet.

D'altra banda, també s'ha tingut una gran presència de professionals. La Mostra d'enguany ha reunit 55 companyies que han dut a terme 102 representacions.