El projecte RetailLink que lidera Igualada té dos anys més de vida

13.05.2016 | 07:53

Els avaluadors del programa de la Unió Europea URBACT III han valorat positivament la feina feta durant els primers sis mesos del projecte RetaiLink que lidera Igualada. Això es tradueix en un pas cap a una segona fase per dur-la a terme els propers dos anys.
De les 21 xarxes de ciutats que van començar a funcionar fa sis mesos, n'hi ha vint que han superat el control d'URBACT. Entre aquestes, RetaiLink és una de les cinc xarxes que busca fomentar la competitivitat de les pimes i l'única que tracta el tema del comerç. A través d'aquest projecte liderat des d'Igualada, deu ciutats d'Europa comparteixen coneixements, experiències i bones pràctiques per crear una estratègia comercial d'èxit. La segona fase que s'encetarà immediatament tindrà una durada de 24 mesos, i servirà perquè cada ciutat elabori el seu Pla d'Acció Local, a mida de les seves necessitats.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema