El REC porta més de 80 marques de roba a les adoberies sense ús d'Igualada

La renovació de marques i les millores introduïdes en la gastronomia i el calendari són els principal atractiu

01.06.2016 | 08:15
La inauguració de l´edició del REC del juny passat.

El Rec.0 Experimental Stores torna, amb més força i més marques, al barri de les adoberies d´Igualada. Quatre dies, a partir d'avui, en què marques de roba i de calçat instal·len la seva botiga de amb roba fora de temporada i en fan una venda massiva. Dies de botígues efímeres i de festival cultura l gastronòmic al seu voltant. Igualada rep milers de visitants en cada edició d'estiu i d'hivern.

Més de 80 marques catalanes, estatals i internacionals fan les seves vendes especials d´estocs en edificis industrials en desús. En aquesta edició d´estiu s´incorporen una desena de marques noves, com Camper, Vans, Santa Cruz, Obey, Mus&Bombon, Miss Sixty kids o Mi&Co, WAU, Rip Zone, i Lolë Woman, que s´afegeixen a Grifone, Kaotiko Bcn, Adidas, Buff, Dütch Delight, Visual Poetry Barcelona, WESC i Fox Head; en sabates, Camper i Dorotea, a més de Satorisan, Pretty Ballerinas, Kickers i Mascaró; en bany, Mi&Co, Bcn Beach, Red Point i Punto Blanco, els dissenys per dona de Mus&Bombon, Miss Sixty kids i Murphy&Nye en moda infantil, que s´uneixen a l´espai RecKIDS on hi ha yporqué, Bean´s Barcelona, Little Lia, Micu Micu, Piu et Nau, Mamadú, Al agua patos o Mon Marcel.

Una edició més, continuen les marques Lacoste, Desigual, Levi´s, Mango, el Secret Market de Privalia, LTB Jeans, Loreak Mendian, la manresana Miriam Ponsa, Paul Frank, Macson, Custo Barcelona, Who, Misako, The Garage by Punto Blanco o Pepe Jeans, Susi Sweet Dress, Miss Me, la igualadina Sita Murt, Lupo Barcelona, Hakei, Javier Simorra, Ingrid Munt, Indi&Cold o Messcalino, Antonio Miró, Boxley, Dockers, New Zealand Auckland, Redskins o Torras, i la roba de la llar de Textura.

A més, el festival de moda compta amb dos espais efímers amb una marca diferent cada dia: el Rec Pop Up Day Estrella Damm, amb representants de la 080 Bcn Fashion, CarlotaOms, Xavi Grados, Oscar León i Pau Esteve, marques de Moves to Slow Fashion, de moda ètica i sostenible, i amb Colmillo de Morsa i Ssic and Paul i Lola Martí i Cuirum. L´altre espai efímer és l´Urban pop up, que presentarà una marca de moda urbana diària, com Ossa Fashion, Mi Pac, Surf´n´Roll i Costalamel.

L´edició d´estiu del Rec.0 destaca també per la gran aposta per la gastronomia i la cultura. El festival Rec Street Food presenta els millors food trucks de menjar de carrer, on destaquen les novetats de La Finestra o La Relíquia, a més de Pebre Negre, Dali´s, Fuxia Barcelona, Carambola, Por ta Platets i fins a 40 furgonetes més. Al circuit Rec.0 hi haurà els dos patis Estrella Damm, amb les barres i un escenari de concerts i un de DJ, la zona de vins de Bodegues Torres i el food truck de xocolata Lindt.

La música en viu creix en aquesta edició amb dos espais: l´escenari Estrella Damm i l´escenari Menú Stereo de Movistar+, amb grups com El último vecino, The New Raemon, Joana Serrat, Cala Vento, Edna Sey, Diego Paqué, The Zephyr Bones o Morena Tradipatxanga. Les sessions de DJ de l´escenari Estrella Damm, les activitats culturals i els tallers infantils, a més de l´emissió en directe del programa Feedbac de ràdio Flaixbac, acaben d´arrodonir una agenda completa, amb totes les propostes gratuïtes.

Com a novetat, Rec.0 presentarà la samarreta Rec, un disseny únic fet per un creador que participa a l´esdeveniment. En aquesta edició, la Miriam Ponsa serà l´encarregada de dissenyar la samarreta, que es podrà comprar a la seva pop up store del Rec.013.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema