L'Ajuntament d'Olesa ha requerit a l'empresa que fa el servei de transport en autobús entre la població i Barcelona que reforci algunes de les franges del dia durant el mes d'agost, i l'empresa ha accedit a la petició, amb la condició que ho durà a terme mentre es mantingui la demanda actual.

Segons fonts municipals, la regidoria de Mobilitat havia detectat diverses incidències en el servei de transport a Barcelona que ofereix Bages Exprés relacionades amb la posada en marxa de l'horari d'estiu i la conseqüent davallada de la freqüència de pas. Per solucionar la situació, l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat es va posar en contacte amb l'empresa per informar d'algunes d'aquestes anomalies constatades aquests primers dies d'agost, sobretot del fet que hi havia un gruix elevat de passatgers pels autobusos que passaven.

Segons les mateixes fonts, l'empresa concessionària de la línia de transport va accedir, un cop estudiades les incidències amb la posada en marxa de l'horari d'estiu, a reforçar algunes freqüències.

Bages Exprés va informar que aquest reforç es farà mentre es mantingui el flux actual de viatgers.

La regidora de mobilitat, Susana Yáñez, va explicar que "de seguida que es van conèixer les incidències amb els usuaris es va contactar amb Bages Exprés per demanar un reforç del servei en determinats horaris, sobretot a primera hora del matí".

L'empresa de transport va respondre que a partir del 2 d'agost i fins que s'estabilitzi el nombre de viatgers es reforçaran amb més autobusos d'Olesa a Barcelona les freqüències de pas de les 7, les 8.28 i les 10.28 del matí; i de Barcelona a Olesa, en les franges horàries de 2/4 de 4 i les 7 de la tarda. Bages Exprés va recordar que amb el mes d'agost tots els serveis de línies regulars registren una important davallada d'horaris i freqüències pel descens del nombre de viatgers i que és habitual que els primers dies hi hagi alguna incidència.