La Torre de Claramunt ha posat en marxa un seguit d'iniciatives per promoure el comerç local, algunes de les quals ja estan en marxa i altres estan en fase de debat. Una de les accions recents és l'edició del tríptic "Compra a casa, a la Torre hi tens de tot", que promociona tots els establiments del municipi amb informació actualitzada de cada un d'ells. El fullet, que s'ha distribuït per totes les cases del poble, inclou 10 raons per comprar al poble.

Però aquesta és només la primera d'una bateria d'accions en què l'Ajuntament està treballant. Concretament, s'han dissenyat 7 línies de treball, com per exemple la creació d'una imatge que identifiqui de manera visual i atractiva el comerç de la Torre; i campanyes comercials lligades a esdeveniments o elements exclusius del municipi.

La Fira de la Cassola de Vinya i l'Olla de Murri ha de ser un pol d'atracció per atreure nou públic. En aquest sentit, s'estan dissenyant accions específiques per a aquesta celebració, que tindrà lloc el mes de novembre.