En la 16a edició de la fira de nuvis de l'Anoia, Fira d'Igualada ha decidit replantejar el format i enfocar els expositors i les activitats paral·leles a altres celebracions més enllà dels casaments. La proposta pretén aconseguir repuntar en nombre de visitants i d'expositors després que l'any passat va desinflar-se respecte d'altres anys.

"Afegim nous incentius per tal de captar un públic més ampli. Així, a més de visitants que vénen per trobar ofertes per a la seva boda, també tindran opcions els qui volen fer una festa d'aniversari, un bateig o la celebració que sigui", exposava el president de Fira d'Igualada, Joan Domènech.

Entre aquests incentius hi ha un conjunt de food trucks que ompliran la part exterior de l'Escorxador, on es durà a terme el saló. "Els food trucks no només hi seran perquè els visitants mengin o beguin a la fira, sinó perquè també trobin opcions per contractar-los en cas d'adequar-se a la festa que busquen", continuava Domènech.

A més a més, la fira es renova en la resta de sentits, començant pel nom: de fira de nuvis passa a anomenar-se Nuvis Fest. De la mateixa manera també canvia l'època de l'any en què se celebra, de la primavera a la tardor. I, finalment, estrena nova ubicació: l'edifici modernista de l'Escorxador. "Hem decidit que a l'Escorxador l'esdeveniment es vestia millor, ja que és un lloc amb un caliu especial. Com a Fira d'Igualada, a més, el nostre objectiu és potenciar-lo", declarava el president.

Tot plegat amb la finalitat de renovar la proposta i millorar la xifra de 3.000 visitants de l'any passat. De moment, els organitzadors ja declaren que ha augmentat el nombre d'empreses, que serà de 68 expositors i 71 estands.

En aquesta nova edició, Fira Igualada també vol aconseguir que el saló sigui un pol d'atracció més enllà dels expositors. Per això, afegeix paintball, degustacions, inflables, música en directe, animació infantil i zones chillout a l'esdeveniment.

D'altra banda, una de les activitats destacades seran les desfilades, d'adults i d'infants, amb roba pensada per a celebracions de comerços igualadins. "Una manera de fer lluir les botigues de la ciutat amb un acte lúdic i visual", segons el president de Fira d'Igualada.