Els responsables del Rec d'Igualada consideren que la proposta de botigues efímeres està del tot consolidada

La primera proposta es va iniciar el 2009, i des d'aleshores hi ha un Rec d'estiu i un d'hivern amb 'roba de marca' d'stocks que es venen a preu molt rebaixat

15.05.2017 | 12:51
Interior d´un dels espais de venda del Rec en aquesta darrera edició

Igualada ha viscut quatre dies intensos on el barri del Rec s´ha transformat en un espai comercial singular, oferint la venda de roba d'algunes de les millors marques catalanes i d'altres d'internacionals, al mateix temps que hi ha una proposta musical a l'entorn de les velles fàbriques adoberes de la capital de l'Anoia.

Els organitzadors del certàmen asseguren que "el públic ha respost" i esperen que es confirmi que l'assistència de públic ha estat per sobre de les 120.000 persones els quatre dies. "L´aposta pel disseny independent i la moda catalana es consolida i entra en perfecte equilibri amb l´oferta de grans marques de nivell internacional", expliquen els organitzadors. Un total de 88 marques que han valorat molt positivament la seva estada al Rec.015 ja que han pogut entrar en contacte directe amb nous públics, en alguns casos donar-se a conèixer i en d´altres observar els comportaments dels seus seguidors per tal de millorar o aportar coses noves a les seves botigues full price. El Rec.0 doncs, també es consolida com a banc de proves de retail per algunes empreses.

A part de la venda a les botigues, el Rec.015 ha tingut, també, altres espais d'activitat en els tres escenaris repartits per tot el circuit. La Segona Hora de Rac1, I want U back, Shadow Sessions o Sergi Estella van acumular "una gran audiència", segons les mateixes fonts.I també han destacat que hi ha hagut "presentacions de llibres com el de la Raquel Riba, creadora del personatge de la Lola Vendetta, de dansa urbana i de tallers infantils a l´espai Reckids".

El Rec Street Food, la proposta gastronòmica, també està molt ben valorada pels propis organitzadors. Asseguren que "ha jugat un paper clau en aquest sentit, esdevenint un festival gastronòmic en sí mateix, amb la oferta de food trucks, prop de 40 en aquesta edició, i dels restauradors de qualitat en el pop up bar". Els patis de food trucks s´han omplert de gastrònoms ocasionals aprofitant les grans estones de Sol, que ens ha acompanyat els quatre dies.

Rec.0 Experimental Stores va néixer l´any 2009 de la mà de professionals del món del disseny i la comunicació per reivindicar el patrimoni del barri del Rec d´Igualada. En aquests set anys s´ha convertit en un festival de referència del món de la moda i de la cultura, amb la singularitat de donar vida a un patrimoni industrial únic a Catalunya. En la passada edició, celebrada el novembre del 2016 van passar pel Rec.0 unes 120.000 persones.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema