Compromís d'Aigua de Rigat per prestar millor atenció als seus clients

30.05.2017 | 23:40
Signatura de l´acord per millorar l´atenció que ofereix Aigua de Rigat

La síndica de greuges d'Igualada, Rosa Maria Sánchez Fuentes, David Gall, gerent de la Compa-nyia Aigua de Rigat ,i Sergi Sanchís, defensor del client d'Aigua de Rigat, han signat un acord per resoldre amb més agiitat els problemes relacionats amb el consum d'aigua a Igualada. En un marc general, les parts afirmen que la col·laboració es fa «amb la voluntat de millorar l'atenció als ciutadans i ciutadanes».

Aquest conveni permetrà atendre, de forma àgil i personalitzada, les reclamacions relatives al servei de l'aigua que arribin a la síndica de greuges d'Igualada. L'acord té una vigència de dos anys prorrogables i respon a la voluntat d'Aigua de Rigat d'apropar-se a les persones i donar més garanties als usuaris davant un eventual conflicte amb la companyia. La Sindicatura de Greuges d'Igualada és una institució que, amb independència i objectivitat, té la missió de defensar els drets fonamentals i les llibertats públiques dels ciutadans i les ciutadanes davant l'Administració municipal, dels organismes administratius que en depenen, així com de les empreses de serveis públics municipals i dels concessionaris dels serveis públics. Des de la creació de la figura del defensor del client, la mediació s'ha consolidat com una eina eficaç per a la resolució: el 93% dels casos gestionats han estat solucionats.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema