L'Ajuntament de la Torre de Claramunt ha fet públic el seu malestar per les condicions en què es troba el caixer de l'única sucursal bancària que hi ha al municipi, tancada des del mes de maig. Fonts municipals asseguren que havien acordat amb l'entitat que el caixer funcionaria a ple rendiment i amb el manteniment cor-responent fins al setembre, «cosa que no s'està complint».

D'una banda, afirmen, «l'oficina està bruta i deixada», i de l'altra, «el caixer automàtic només accepta fer operacions als usuaris que tenen targetes bancàries, i deixa sense servei els usuaris, sobretot gent gran, que només disposen de llibreta bancària». El consistori ha avançat que la brigrada municipal farà aquests dies la neteja de la instal·lació, a l'espera d'alguna resposta del BBVA, a qui l'Ajuntament ja ha comunitat el malestar dels veïns.

El mes de maig el BBVA va decidir tancar la seva oficina a la Tor-re de Claramunt, amb una comunicació als clients en què les indicava que els seus comptes bancaris es traslladarien a una sucursal d'un altre municipi. L'Ajuntament va convocar aleshores una reunió amb el personal de l'entitat per demanar respostes, a la qual l'entitat va enviar un representant que va recollir les queixes de ciutadans i corporació, que van quedar sense resposta. «BBVA també ha fet cas omís de les gairebé 1.000 signatures de veïns recollides, pràcticament el 25% dels habitants del municipi, i de la manifestació davant l'oficina del BBVA a Igualada el mateix mes de maig», conclouen.