Els joves de Calonge creen una entitat per fomentar la cohesió

La iniciativa pretén fer néixer una dinàmica per buscar sinergies en un municipi molt dispers

 09:30  
Joves units en un poble dispersEls actes de cohesió social són la prioritat d´aquest col·lectiu de joves en un territori dispers.
Joves units en un poble dispersEls actes de cohesió social són la prioritat d´aquest col·lectiu de joves en un territori dispers. 

M. SORIACALONGE DE SEGARRA
El 80% dels joves del municipi de Calonge de Segarra ja formen part de l'Associació Joves de Kalonge, una entitat creada per fomentar la cohesió social del municipi, situat a l'extrem nord de la comarca i que és format per sis nuclis de població i unes quaranta masies aïllades.
L'àmplia extensió del municipi i la voluntat dels joves de conèixer-se millor i d'implicar-se més en les activitats municipals han estat les principals causes de la creació de l'associació. L'organització d'activitats culturals, lúdiques i esportives adreçades a tota la població i, en concret, als joves, són els principals objectius de l'entitat. És una associació que es finança gràcies a les subvencions d'administracions públiques, com per exemple el Pla Local de Joventut de l'Ajuntament de Calonge de Segarra, i als beneficis de les activitats organitzades.
Fins ara, l'entitat ha organitzat concerts per la festa major de la localitat, baixades d'andròmines, calçotades populars... i també han col·laborat en uns altres esdeveniments, com la prova corresponent al campionat d'enduro que va tenir lloc el mes de setembre passat a Calaf. De cara al futur tenen previst organitzar una esquiada els propers mesos d'hivern, així com una visita al Camp Nou i organitzar "festes complementàries a les festes majors del municipi i altres activitats que vagin sorgint segons les necessitats que es vagin detectant", segons han declarat des de l'entitat.
L'Associació Joves de Kalonge és, fonamentalment, una entitat petita que rep el suport del municipi i que té moltes ganes de tirar endavant la tasca que du a terme. "La poca població jove del nostre municipi, juntament amb la proximitat de Calaf i d'altres pobles més grans, ens fa refermar constantment", expliquen des de l'associació. I tot fa preveure que "mentre continuï aquest esperit d'arrelament al territori i la voluntat de dur a terme activitats conjuntes, l'associació viurà anys", asseguren.

  HEMEROTECA
Esperando Contenido Widget ...

El videocub a casa

Gaudeix de la millor experiència del cine, un gran catàleg de pel·lícules disponibles des de 0,99 €.


Promocions

Parcs Naturals

Parcs naturals

14 guies que t'ofereixen rutes, activitats, flora, fauna, pobles, serveis...

venta de coches  
El teu nou portal de cotxes de regio7.cat. Totes les ofertes del vehicle que busques a Barcelona o ven el teu gratis: cotxes d'ocasió, nous, Km0 ...
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya