C. G.IGUALADA
El tall de la cinta per part de l'alcalde d'Igualada, Jordi Aymamí, donava ahir per inaugurat el vial de connexió entre la ronda de Fàtima i l'avinguda de Gaudí. Una trentena de veïns de la zona assistents i una gran part de l'equip de govern de l'Ajuntament van fer una passejada pel nou vial. A l'acte, Aymamí va anunciar "la construcció d'un bloc d'habitatges per a la gent gran" en un solar proper. Pel que fa al carrer, l'alcalde va dir que "garanteix una millor mobilitat i una qualitat de vida més bona". Va destacar que "aquest fet completa l'esforç col·lectiu de girar la mirada cap a la part oest d'Igualada".
Tot seguit, l'equip de govern es va desplaçar fins al nou complex esportiu Infinit, on l'alcalde, juntament amb el gerent d'Anoia Esports, Toni Llena, va descobrir la placa inaugural. El centre d'activitats esportives, que va començar a funcionar dimecres passat, era obert, fet que va sumar més públic a l'acte. Els assistents van poder gaudir d'una passejada guiada per les instal·lacions del complex.
Toni Llena va explicar que "aquesta és una instal·lació moderna, com no n'havíem vist mai cap a Igualada i podria dir que amb aquesta qualitat, no n'he vist cap enlloc". Per la seva part, Jordi Aymamí va dir que "el complex serveix per crear cohesió social, perquè ens coneguem i ens apreciem". Amb la benvinguda de l'alcalde als igualadins "a casa vostra, a una instal·lació pública amb una qualitat que fa que no tingui res a envejar a les privades" i un brindis va finalitzar la celebració.