REDACCIÓVILANOVA DEL CAMÍ
El barri de la Pau va obrir divendres el seu nou centre cívic. És un espai que encara no té nom definitiu, perquè des de l'àrea de Cultura volen tirar endavant un procés de participació entre el veïnat per triar-li el nom.
El nou centre cívic és situat al carrer de la Verge del Cap, número 26, molt a prop de la llar d'infants La Baldufa. El solar cons- truït té 878 metres quadrats, té forma de rectangle i dóna a dos carrers. La part més ampla és a la Verge del Cap, i l'altra, a Maurici Serrahima. A l'edifici s'accedeix pel carrer de la Verge del Cap, mentre que a l'altra banda queda un solar, amb moltes possibilitats, però que de moment no s'ha urbanitzat.
A la planta baixa s'han ubicat els accessos, un saló d'actes, sala de exposicions, un despatx i els banys; a la primera planta hi ha un taller, una aula i una sala de lectura.