L'alcalde de la ciutat, Jordi Hereu, ha presenciat l'enderroc des de la darrera planta de l'hotel Grand Marina, situat a poca distància d'un edifici que ha presenciat durant 40 anys la vida portuària barcelonina i que en pocs segons ha quedat reduït a cendres. Hereu ha ponderat l'eficàcia amb la que s'ha destruït un edifici 'emblemàtic' que malgrat tot suposava un 'impacte visual' per a la ciutat i que era 'incoherent' amb un port 'més obert a la ciutat'.

L'empresa Interlogística del Frío, S.A (Interfrisa) es trobava situada fins avui al Moll de Sant Bertran del Port de Barcelona i és actualment propietat d'Acciona Trasmediterránea, S.A. Aquesta demolició s'emmarca en la reordenació d'espais portuaris que va aprovar el Consell d'Administració de l'Autoritat Portuària de Barcelona en la reunió celebrada el 5 de juny de 2007.

Segons Hereu, aquest és 'un pas més de la recuperació d'un espai més terciari' que s'emmarca dins la voluntat d'ampliar la part nord del port per a un ús ciutadà. Així, segons ha explicat l'alcalde de Barcelona, el port logístic i industrial es desenvolupa cap al sud.

A l'acte també hi ha assistit el president del Port de Barcelona, Jordi Valls, que ha coincidit amb Hereu en la importància de destruir un paisatge de la ciutat 'molt industrial' per donar pas a l'ampliació del port ciutat. Segons Valls, la dàrsena del port on fins ara es trobava ubicat l'edifici d'Interfrisa està dedicada al transport que connecta la capital catalana amb les Illes Balears i Itàlia, especialment. Així, el ja antic terreny d'Interfrisa, ara propietat de l'empresa Transmediterrània, donarà lloc a una terminal que acollirà els viatgers d'aquestes destinacions.