educació

El PPC assegura que el tripartit està ´trencat´ en l´àmbit de l´educació

 17:45  

El parlamentari del PPC Rafael López ha assegurat aquest divendres que el tripartit està 'trencat' en l'àmbit de l'educació. Així ha reaccionat López a les declaracions de la portaveu parlamentària d'ICV-EUiA, Dolors Camats, qui ha anunciat aquest divendres que la seva formació política aposta per votar la Llei d'educació de Catalunya (LEC) per títols i ha insistit en les seves crítiques a la normativa.

ACN 'No té sentit quan encara s'està parlant entre els partits que surti un soci del Govern i es desmarqui del que s'està negociant i digui que allò no li agrada', ha dit López. De fet, ha afirmat que el PPC 'ja va criticar el joc del tripartit, que tot s'havia pactat abans i que era una presa de pel'.

El parlamentari del PP català ha fet aquestes declaracions al mateix dia que es finalitza la ponència al Parlament sobre la Llei d'educació. En context, López també ha criticat ICV-EUiA per 'manca de sentit comú' perquè 'sembla que ha de demanar permís a algú de la societat educativa per decidir si vota o no una llei en comptes de parlar-ho a la ponència d'educació'. 'No ens agrada la Llei d'educació però estem intentant arribar a acords en alguns punts', ha insistit. La ponència

El diputat dels populars catalans també ha declarat que aquesta 'és una llei de la sociovergència educativa i que tot estava pactat molt abans' entre socialistes i la federació nacionalista. 'La presa de pel no només ens ha vingut per part dels partits que donen suport al Govern, sinó pel principal partit de l'oposició', ha afirmat. 'El gruix de les negociacions no s'ha portat a terme al Parlament sinó als despatxos', ha criticat.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya