Laporta assegura compartir la ´forma de pensar´ de Carretero

El líder de Reagrupament va convidar ahir el president del Barça a formar part del seu nou projecte polític

 13:06  

ACN El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha assegurat aquest dilluns compartir la 'forma de pensar' del líder de Reagrupament, Joan Carretero, que aquest diumenge va convidar el president del Barça a participar al seu nou projecte polític. 'Participo del parer i de la forma de pensar de Carretero, en el sentit que units podem ser invencibles', ha dit Laporta, en declaracions a Catalunya Ràdio. Laporta ha mostrat així que se sentiria còmode en el projecte independentista que Carretero vol presentar a les properes eleccions al Parlament.

Aquest diumenge, Carretero va convidar Laporta a sumar-se al projecte de Reagrupament. 'Rebríem encantats a Laporta i a tots els patriotes que tinguin ganes de tirar endavant això', ha assegurat, tot afegint que la presència del president del Barça 'multiplica'.\u00A0

Segons Laporta, 'la unió fa la força i el que ens ha passat a Catalunya molts cops és que els partits catalanistes estan disseminats, no estan prou units, i crec que això no és bo pel país'.\u00A0

D'altra banda, Laporta ha defensat la seva participació en la manifestació independentista que es va celebrar a Barcelona durant la Diada i ha dit que li hagués agradat poder votar a la consulta que aquest diumenge es va celebrar a Arenys de Munt. Laporta ha dit que li hagués agradat poder-hi votar i ha dit confiar que aquesta iniciativa s'estengui a la resta de municipis de Catalunya, ja que 'és una manera d'anar promovent la consciència nacional'. 'Arenys de Munt ha fet que Catalunya desperti i és d'agrair', ha assegurat.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya