EFE | BARCELONA
La dona el testimoni de la qual va ser essencial en el cas Lucian, pel qual es va condemnar a penes de presó cinc mossos d'esquadra per maltractament i tortura a un detingut, podria haver acceptat diners per testificar contra els policies en un altre judici, segons un vídeo gravat per una agència de detectius.
Al vídeo, fruit d'una investigació de l'agència Mètode 3 per encàrrec de la defensa dels policies -que està pendent dels recursos al Suprem-, es veu com Ana María M.P. s'ofereix a testificar en un judici sobre una suposada agressió que no havia presenciat i per la qual accepta cobrar 500 euros.
Segons que va avançar ahir El Periódico de Catalunya, un membre de l'agència de detectius que va aconseguir guanyar-se la confiança de la dona -llogant una habitació al pis compartit on ella vivia- li va assegurar que tenia pendent un judici contra els mossos per un altercat, però que no podia disposar d'un testimoni favorable, davant la qual cosa Ana María M.P., que no sabia que tot era un muntatge i l'estaven gravant, es va oferir com a testimoni.