ETA declara un alto el foc

El PSOE veu ´clarament insuficient´ la decisió d´ETA

Leire Pajín diu que el què necessita la societat és que la banda "abandoni les armes"

 08:28  

EFE / MADRID La secretària d'Organització del PSOE, Leire Pajín, considera que l'anunci d'alto el foc d'ETA és "clarament insuficient" perquè el què la societat espanyola necessita és que la banda terrorista "abandoni definitivament les armes" i es dissolgui.

En declaracions a Efe, Pajín ha traslladat la posició oficial del PSOE respecte al comunicat de cessament de l'activitat armada donada avui a conèixer per l'organització terrorista.

"La societat espanyola, la societat democràtica, li demana a ETA una cosa molt senzilla: que abandoni definitivament les armes, que es dissolgui i abandoni d'una vegada per totes la violència", ha manifestat la dirigent socialista.

Segons Pajín, "aquest és l'únic missatge que espera la societat i és l'únic que se li exigeix a ETA".

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya