El ramader cerdà Josep Bombardó és un dels tres germans responsables de la finca Cal Calsot de Montellà, que s'ha sumat al programa. Per a Bombardó la participació en aquest tipus de programes és clau per tal de donar a conèixer de mica en mica la feina que fan des del territori per aconseguir productes de qualitat com la seva carn de vedella ecològica Ecopyrene.

Bombardó explica que «és un projecte de promoció agroalimentari d´àmbit català i nosaltres, juntament amb l'administració, hem optat per un canvi de model de l'empresa agrària; cada vegada hi ha més granges, ecològiques o no, que acaben comercialitzant els seus productes, i com que sabem com de difícil és fer promoció, iniciatives com aquesta són eines molt bones». El ramader remarca que fer promoció dels seus productes a escala nacional és molt complicat i que, en canvi, a través del «Benvingut a pagès» o de la «Setmana Bio» tenen accés a nous clients que, precisament, busquen aquest tipus de producte.

Quant a la possibilitat que gent d'arreu del país pugui conèixer de primera mà la manera de treballar de l'explotació, Bombardó argumenta que «nosaltres ens basem en el model de difusió francès, és a dir, el porta a porta, i cada vegada és més important per a la fidelització dels clients, no tan sols els de ciutat, que cada vegada la gent sàpiga més d'on vénen els productes, qui els fan, quines persones hi ha al darrere i quines instal·lacions hi ha... El que necessitem és fidelitzar clients i el que ens cal és convidar-los a casa i activar el boca-orella amb activitats com aquesta o jornades de portes obertes». El ramader subratlla que «nosaltres, per molts segells que posem als productes, la millor manera d'avalar el producte de cara al comprador és que el mateix productor entregui el paquet al consumidor final. Sempre diem que la gent de Barcelona és més sensible a aquesta nova temàtica de l'Slow Food, i això ho hem d'aprofitar».

Bombardó agraeix la feina que s'ha fet des de l'administració i remarca que ha comportat molta feina a tothom. Cal Calsot ofereix un paquet d'activitats relacionades amb l'explotació ramadera que fins ara ha tingut molta acceptació, afirma el mateix Bombardó: «fem participar molt la gent. Fem fer hamburgueses als nens i se les acaben menjant, també donen el menjar als vedells i veiem que els agrada molt. Tothom s´ho passa molt bé, no sé si quan ens visiten tenen gaires sorpreses, però el que sí que sabem és que els agrada molt». Bombardó recorda que «cada vegada més la gent s'hi mira més a l'hora de comprar i, per tant, si coneix el lloc d'on surt el producte, és més fàcil que el compri».