Navàs encara no té resoltes les deficiències en el servei de telefonia mòbil de la companyia telefònica, gairebé deu dies després de l'incendi que va malmetre el cablejat de la torre que dóna cobertura al nucli urbà.

L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de Navàs ha detectat un augment d'avisos queixant-se pel deficient servei de telefonia mòbil de l'operadora Movistar, arran de l'avaria de l'estació base que hi ha al centre del poble, provocada per un incendi el divendres 30 d'octubre a la matinada.

Segons van concretar fons de l'oficina, els usuaris de Movistar fan arribar les seves queixes als números 609 i 1485, que l'empresa posa a la disposició dels seus clients, i hi deixen constància de la incidència i els perjudicis que estan tenint.

Les teleoperadores de Movistar van acumulant queixes però no poden pronosticar solucions ràpides que resolguin el problema per millorar la cobertura i el servei de telefonia mòbil en aquest municipi.

Les queixes provenen tant d'usuaris particulars com d'empreses i organismes. L'Ajuntament de Navàs ha fet gestions davant el servei d'atenció als clients de Movistar per demanar quan preveuen poder restablir el servei, i la resposta ha estat que els tècnics treballen per deixar-ho resolt al llarg d'aquesta setmana.