Iberpotash es prepara per a dos dies de màxima demanda

A Súria s'estan carregant unes 6.000 tones el dia de sal de desgel

 08:03  
Camions fent cua per carregar sal a les instal·lacions de Súria, ahir
Camions fent cua per carregar sal a les instal·lacions de Súria, ahir iberpotash

DAVID BRICOLLÉ | SÚRIA
Les instal·lacions de l'empresa minera Iberpotash es preparen per donar resposta a dues jornades, la d'avui i la de demà, que es preveuen de màxima activitat en la càrrega de sal per a desgel de carreteres i carrers.
Ahir, malgrat que pugui semblar, va ser una jornada que de normalitat, situació que l'empresa va atribuir al fet que encara hi havia molts problemes a la xarxa viària, en especial per als camions.
Avui i demà, però, Iberpotash espera que al moviment habitual s'hi afegeixin "les nombroses comandes que s'han rebut ara de molts ajuntaments de Catalunya", que aquests dies haurien esgotat les reserves. Davant aquesta previsió, l'empresa preveu incrementar, "si és necessari", l'horari de càrrega fins a les 10 de la nit i augmentar el nombre de pales excavadores que destinen a aquesta operació per evitar cues quilomètriques.
La d'enguany està sent una temporada "extraordinària" en tones de sal de desgel subministrades a les instal.lacions d'Iberpotash al Bages, per un doble factor: l'obertura de nous mercats i un hivern especialment rigorós.
En una campanya -va de juliol a juliol- el nivell de vendes normal se situava en un màxim d'unes 200.000 tones anuals servides. Enguany, segons Iberpotash, es preveu arribar a les 500.000.
Segons han detallat fonts de la companyia, només en el mes de gener i destinat exclusivament al mercat europeu ja es van assolir les 130.000 tones de sal de desgel subministrades.
Entre octubre i desembre de l'any passat, segons les mateixes fonts, se'n van vendre 180.000 tones, de les quals 105.000 per a Europa i 75.000 cap als Estats Units.

  HEMEROTECA
Guia advocats
Guia Comercial
Afegeix la teva empresa
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya