L´ONCE ven a Navàs 800 cupons amb la imatge de la població

L'ONCE va augmentar les vendes el 800% a Navàs dilluns passat, coincidint amb el dia de publicació a la butlleta on surt una fotografia del poble

 01:50  
Entrega a l´Ajuntament de la planxa amb què es van fer els cupons
Entrega a l´Ajuntament de la planxa amb què es van fer els cupons arxiu/an

REDACCIÓNAVÀS Concretament, s'hi pot veure una imatge nocturna de la plaça de l'Ajuntament amb la font il·luminada.
Segons dades facilitades per l'entitat organitzadora del sorteig, habitualment en un dia de cada dia a Navàs es venen un centenar de cupons. Però en aquesta jornada en què el poble de Navàs era el protagonista de la imatge, s'hi van superar els 800 cupons, que haurien pogut ser més sense el temporal de neu que va afectar el ritme de vendes dilluns a la tarda, el mateix dia del sorteig.
L'èxit de vendes va sorprendre la mateixa empresa, sobretot la venedora de cupons de Navàs, que va haver d'atendre la sobtada demanda.

  HEMEROTECA
Guia advocats
Guia Comercial
Afegeix la teva empresa
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya