El Parador de Cardona munta un sopar espectacle inspirat en les fades

 

REDACCIÓCARDONA
El Parador de Cardona prepara per a aquest cap de setmana una vetllada dedicada al món de les fades, que inclou una visita guiada, un sopar amb menú degustació, i un espectacle final amb allotjament inclòs.
Les activitats començaran a 2/4 de 8 del vespre amb una visita guiada que inclourà la torre de la Minyona, l'església romànica, les fosses i les muralles. Tot seguit, es traslladarà els visitants al saló de l'Abat per assistir al Sopar de Fades, a base d'un menú degustació amenitzat amb la visita de Gisla i la Fada de la Sal, que explicaran als assistents els misteris del castell. Cap a la mitjanit, començarà el Ball de les Fades, interpretat pel grup La Mandràgora.
El preu d'assistència a la jornada és de 160 euros, que inclouen la visita, el sopar, l'espectacle, l'allotjament i l'esmorzar.

  HEMEROTECA

Guia advocats
Guia Comercial
Afegeix la teva empresa
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya