Les dificultats per donar de baixa serveis centren les queixes dels consumidors

L'oficina també observa que hi ha telefòniques que penalitzen el client per no retornar el 'router'

26.07.2014 | 08:11

L'Oficina del Consumidor del Consell Comarcal del Bages està detectant nous conflictes que han sorgit els darrers mesos, com per exemple els problemes per donar de baixa subministraments (sobretot els de l'electricitat o el gas) després d'una execució hipotecària.
Segons fonts de l'oficina del consumidor, si els antics propietaris de l'habitatge (que han estat desnonats) no han tingut temps de donar de baixa els serveis abans de l'execució hipotecària, continuen rebent les factures dels consums mínims corresponents.
Després, en la majoria de casos detectats, l'empresa distribuïdora acostuma a al·legar que "no pot accedir a l'habitatge i que no es pot posar en contacte amb el nou propietari (que, a més, sovint es tracta d'una entitat bancària) i continua emetent les factures a càrrec de l'antic propietari, tot i que ja no disposi de l'habitatge".
D'altra banda, l'oficina també ha fet públic que els darrers mesos s'han rebut diverses queixes referents a contractes de telefonia, especialment de "Movistar i Jazztel, que imputen càrrecs als clients que deixen la companyia per no haver retornat el router o per haver-ho fet més tard de quinze dies després de causar baixa. Els clients asseguren que no havien estat informats d'aquestes condicions".

Calendari laboral i escolar 2017/2018

Calendari laboral 2017 a Catalunya

Calendari Laboral 2018 a Catalunya

Aquí pots consultar tots els dies festius a Catalunya i el calendari escolar 2017/18

 

Enllaços recomanats: Premis cinema