Tres anys després del seu desdoblament -es va inaugurar el 4 de gener del 2013- l'eix Transversal ha obtingut els millors registres de trànsit dels seus 18 anys d'història. Tanmateix, parlem de mitjanes tot just per sobre dels 13.000 vehicles diaris, una xifra que queda lluny de carreteres com, per exemple, la criticada C-55, que tot i tenir un sol carril en cada sentit registra en alguns trams un trànsit que més que dobla el de la C-25 (de Manresa-Abrera se situa per sobre dels 30.000 vehicles diaris).

El 2015 ha estat el primer cop que l'eix Transversal -inaugurat el desembre de 1997- supera la barrera dels 13.000 vehicles de mitjana diària, agafant com a referència tot el seu recorregut (des de Cervera fins a Caldes de Malavella). La xifra posa de manifest, d'entrada, dos aspectes: D'una banda, que el desdoblament ha estat l'empenta definitiva per convertir aquesta carretera en un dels grans connectors del país, funció per a la qual havia estat projectat. De l'altra, que ha superat el daltabaix de circulació que li va suposar la coincidència entre els períodes més accentuats de la crisi econòmica (especialment rellevant en una carretera amb molts trànsits de transport), i l'execució de les obres per convertir-la en autovia, que durant el temps que van durar la van convertir en un malson.