L'Oficina del Consumidor va a Sallent per denúncies de talls de llum

El mes de maig es van produir interrupcions perllongades del subministrament elèctric

01.06.2016 | 10:54

L'Oficina d'Informació al Consumidor del Consell Comarcal del Bages farà un servei específic per atendre les reclamacions de veïns de Sallent pels talls de llum que es van produir en les darreres setmanes. En concret, un tècnic d'aquest servei es desplaçarà aquest dijous, 2 de juny, al municipi i atendrà a la seu de l'Ajuntament de 9 del matí a 2 del migdia.

Ho farà per recollir denúncies i queixes dels ciutadans respecte els talls de subministrament elèctric del darrer mes de maig. Els sallentins i sallentins que vulguin presentar una denúncia han de dur el número d'incidència o de comptador elèctric del seu habitatge. El poble es va quedar sense llum el passat dimecres 25 de maig, nit en la qual els veïns enramaven els carrers i requerien d'aquest servei, la qual cosa va generar una situació de neguit per si hi hauria temps suficient o no per completar la decoració dels espais, ja que l'endemà al matí se'n feia la inauguració oficial. Aquesta incidència també es va viure el dia 15.

L'objectiu de l'Oficina d'Informació al Consumidor és assessorar i gestionar els tràmits, de manera gratuïta, respecte aquesta controvèrsia en matèria de consum entre consumidors/usuaris i l'empresa.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Calendari laboral i escolar 2017/2018

Calendari laboral 2017 a Catalunya

Calendari Laboral 2018 a Catalunya

Aquí pots consultar tots els dies festius a Catalunya i el calendari escolar 2017/18

 

Enllaços recomanats: Premis cinema