Súria participa aquest mes de juny en la campanya "Barris Antics, molt per descobrir, molt per oferir", que vol potenciar i dinamitzar el comerç de proximitat en els nuclis antics. Les persones que facin les seves compres en els establiments adherits podran participar en el sorteig de nits d'hotel, espectacles, visites guiades, lots de productes locals i altres atractius, oferts per trenta-dues viles i ciutats de tot Catalunya. La proposta és impulsada per la xarxa Barris amb Projectes, promoguda per la Generalitat amb l'objectiu de revitalitzar els nuclis històrics i reforçar-los com a punts de referència urbana.

Els establiments i serveis de la vila adherits a la campanya són Comestibles Cal Gal, Bar Restaurant El Fusteret, Frankfurt Dami, Cal Valentines, Perruqueria Sílvia, Coaliments Supermercats (Cal Copons), Menjars Kikirikí i l'Oficina de Turisme. En aquests establiments hi haurà capses per recollir les butlletes de participació. També hi haurà un llistat informatiu de tots els premis que s'hi poden aconseguir. El sorteig tindrà lloc l'1 de juliol i el resultat es farà públic l'endemà, 2 de juliol.

El premi que Súria aporta a la campanya és el següent: visita guiada al Poble Vell, visita i tast a la fàbrica de cervesa artesana La Pirata, dinar en un restaurant del municipi, val de 20 euros de descomptes per a compres en establiments de Súria Punt Comercial i el llibre Les caramelles de Súria. És l'únic poble del Bages que participa en aquesta campanya.