Com escollir i difondre aquelles notícies que poden interessar la ciutadania? Com gestionar de forma correcta el dret a la intimitat i el dret a la informació? Quines eines de comunicació interna tenim al nostre abast? Quina és la millor manera d´expressarse a les xarxes socials? Quin és el grau de responsabilitat dels professionals a l´hora de parlar en nom de la institució? Aquests han estat alguns dels temes tractats aquest matí en una jornada de formació centrada en l´àmbit de la comunicació, que ha reunit uns 120 professionals de l´ICS Catalunya Central.

Hi han participat professionals de medicina, infermeria, treball social, informàtica, farmàcia i personal de gestió i administració, que s´han format sobre la importància de la comunicació corporativa i els protocols establerts a l´ICS a partir de xerrades de diferents ponents i també de tallers pràctics on, per equips, han hagut d´escriure notícies, titulars o textos per a les xarxes socials, o dissenyar un cartell, entre d´altres.

Amb aquesta Jornada, que s´ha dut a terme durant tot el matí a U-Manresa, l´ICS Catalunya Central vol implicar els seus professionals en una millora dels circuits de comunicació, tant interns com externs, per tal d´informar de la manera més adequada i més ràpida possible els professionals mateixos i també la ciutadania.

La sessió formativa s´ha tancat amb una ponència per motivar els professionals a sortir de la seva ´zona de confort´ i a enfocar la comunicació des de punts de vista innovadors.