REDACCIÓABRERA
Durant tot aquest cap de setmana, el carrer de la Font d'Abrera ha celebrat la seva festa i ho ha fet engalanat amb diversos motius de la selva tropical.
Els actes van començar dissabte al matí, amb una bicicletada popular que va anar acompanyada d'una botifarrada. Més tard va tenir lloc la inauguració de l'exposició de treballs manuals. A la tarda va arribar el torn dels més petits, amb la celebració d'una gimcana infantil i una guerra de bombardes i globus d'aigua.
Posteriorment, els assistents van poder gaudir d'una xocolatada que va anar seguida d'una cantada d'havaneres, que es va allargar fins a les 10 de la nit, quan va començar el tradicional sopar de germanor que es va fer al mateix carrer. Per acabar el primer dia de la festa, hi va haver ball des de les 12 de la nit amb la música en directe del cantant David Swing.
Pel que fa a ahir, últim dia de la festa del carrer abrerenc, totes les activitats organitzades van tenir lloc a partir de les 6 de la tarda, quan va començar la demostració de puntaires i, posteriorment, la del concurs de coques. Com ja és habitual, també hi va haver una ballada de sardanes, a càrrec de la Cobla Ciutat de Manresa.
Finalment, es va donar per acabada l'edició d'aquest estiu de la festa del carrer de la Font amb una forta traca.