conferències

Comencen les festes del carrer Font d´Abrera

 01:05  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

REDACCIÓOLESA Avui, dissabte, comencen les festes del carrer de la Font d'Abrera, que duraran tot el cap de setmana. Al matí hi haurà una bicicletada popular que anirà acompanyada d'una botifarrada. Més a tard, es durà a terme la inauguració de l'exposició de treballs manuals. La tarda anirà acompanyada d'una gimcana infantil, una xocolatada i una cantada d'havaneres. Per acabar la jornada festiva, se celebrarà el tradicional sopar de germanor al mateix carrer, seguit del ball a càrrec de David Swing.


La jornada l'obrirà la presidenta del Consell Comarcal del Baix Llobregat i l'alcaldessa d'Olesa de Montserrat.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Enquestes d'actualitat
Veus bé que s´hagi avançat l´inici del curs escolar?
  Sí
  No
Votar »
 
RESULTATS ACTUALS
47%
No 53%
 
Veure més enquestes »
  CONCURS DE FOTOS DE L'ESTIU

TEXTO

DESCRIPCION
 Veure galeria »
  Món curiós

TEXTO

DESCRIPCION
 Veure galeria »
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad