REDACCIÓ/BORREDÀ
Borredà ja ha enllestit el programa d'activitats que acompanyaran la primera edició de la mostra de formatges que acollirà aquest municipi el cap de setmana del 12 i 13 de setembre, de la mà de Formatgeria Artesanal La Bauma i Formatgers Artesans.
Les jornades començaran el dia 12 a les 10 del matí amb la presentació de l'audiovisual El formatge artesà català, i una hora més tard es donarà el tret de sortida oficial a la mostra, que es tancarà a les 8 del vespre. Així mateix, a les 12 del migdia, hi haurà un taller de formatgeria per a la mainada, a les escoles noves, i a 2/4 de 10 de la nit, un sopar gastronòmic amb formatges artesans Campalans, que haurà elaborat el cuiner Miquel Màrquez, del restaurant La Sala de Berga.
L'endemà, la mostra es podrà visitar entre 2/4 d'11 del matí i les 6 de la tarda. Paral·lelament, a les 10 del matí, tindrà lloc una trobada intersectorial del formatge artesà català a les escoles velles, i a partir de les 12, es repetirà el taller de formatgeria infantil, com el del dia abans, a les escoles noves. A més, durant tots dos dies, es podran degustar formatges amb un tiquet de degustació a l'anomenat Túnel del formatge, hi haurà animació musical al carrer i es podrà veure l'audiovisual sobre el formatge artesà català a les escoles velles del poble.