El Berguedà obre una oficina d´informació turística virtual

Els usuaris d'iPhone i Android disposen d'una nova aplicació per accedir a la informació turística

 
Carlos Cuenca, Pere Millan i Ramon Garcia (dret) explicant l'aplicatiu<br/>
Carlos Cuenca, Pere Millan i Ramon Garcia (dret) explicant l'aplicatiu
 d.c.

D.C. | BERGA
L'àrea de Turisme del Consell Comarcal del Berguedà va activar ahir una nova aplicació per a telèfons mòbils que permet accedir a tots els serveis i recursos turístics de la comarca les 24 hores del dia els 365 dies de l'any tal i com ja va avançar aquest diari en el seu dia. S'anomena l'oficina virtual i consisteix en una aplicació disponible per als telèfons mòbils iPhone i Android que es pot descarregar des de les receptives botigues d'aquests dos sistemes de telefonia de forma totalment gratuïta. A més també es podrà descarregar des de davant de l'oficina de turisme del Consell i en el futur, des d'aquells establiments que ofereixin el codi per fer-ho.
Aquesta aplicació, dissenyada i patentada a Catalunya és una versió millorada dels codis QR ja que permet emmagatzemar més informació, en més idiomes i a més geolocalitza els atractius encara que no es disposi de GPS. El seu nom és codi WaI? Yah!, contracció de la pregunta on sóc (where am I? I la resposta: sóc aquí! (you are here!). Ahir es va presentar als mitjans de comunicació a cura dels responsables del Consell Comarcal i de les empreses que ho han gestat, la berguedana Moixeró Software i el seu partner tarragoní W3IS2. Els pares del projecte van afirmar que la del Berguedà és la primera oficina de turisme que disposa d'aquesta aplicació que permet dur una miniguia turística de la comarca al telèfon.

  HEMEROTECA
Esperando Contenido Widget ...
Guia de nadons


BLOCS BERGUEDANS

Ramon Felipó

Plaça de les Fonts

Ramon Felipó parla de l'actualitat catalana i del món en clau berguedana. Passat, present i futur a la "Felipó’s newsletter".

PROMOCIONS DE REGIÓ7

Lot de cosmètica

Lot de productes d'alta qualitat professional, Antiage, hidratant, anticel·lulític... Preu: 35,90 € lector / 32,90 € subscriptors

Llibre Cuina de Nadal

Més 45 receptes de cuina de Nadal: entrants, plats i postres.
Per només 4,95 €

Tovalloles

Col.lecció de 5 tovalloles innovadores de teixit de bambú amb el vostre diari.
Preu: 25,90 € lector / 23,90 € subscriptor

Pashmines

Regió7 us ofereix des del 24 de setembre aquests 8 complements diferents amb el vostre diari.
Per només 5,90 €

Telèfons del Berguedà

Teatre Municipal Berga 93 821 01 40
Oficina de Turisme
93 822 03 00
Consell Comarcal   93 821 35 53
Hospital de Sant Bernabé 
93 824 34 00
Cinema Catalunya  93 822 03 00
Parc de bombers
93 821 10 80
Radio Tàxi Berga
93 821 05 32
INEM Berga
93 821 44 30
Registre civil
93 821 68 50
Creu Roja  93 821 33 11


  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya