Bergacomercial ha editat un nou mapa per potenciar la promoció dels establiments associats a l'entitat. El nou plànol inclou els prop de 130 comerços de l'associació. Es tracta, segons ha explicat el seu president, Marc Vilà, d'una acció que pretén posar en relleu que la ciutat disposa d'un ampli ventall d'establiments de tots els sectors i fer-ne difusió.

En la primera edició se n'han editat 12.000 exemplars, però Vilà ja ha anunciat que s'està treballant en una segona, que a més inclourà la informació en altres idiomes, a banda del català.

El plànol, imprès a doble cara, aprofita el dis-seny del mapa dels atractius turístics i culturals creat per Salvador Vinyes. Sobre aquesta base, s'han afegit tots els establiments de Bergacomercial. Segons Vilà, "s'ha volgut donar una imatge de coherència i unitat, perquè creiem que hem d'anar tots en una mateixa direcció". El mapa conté els comerços, serveis i restaurants indicats amb un nombre de diferent color segons el sector al qual correspon l'establiment. El mateix nombre coincideix amb el de la llista d'associats que apareix a la part posterior del mapa, on a banda del nom s'afegeix l'adreça i el telèfon. A més, els serveis estan diferenciats en sis sectors, segons si són un establiment d'alimentació i restauració; d'oci, cultura i esports; d'equipaments de la llar i oficina; d'equipament personal i estètica; serveis diversos o farmàcies. A banda, els establiments del sector de l'alimentació i restauració estan classificats segons si elaboren els seus propis productes, si venen productes locals i si formen part del Club dels Sabors del Berguedà.