Tal i com s´ha anunciat vàries vegades, una de les apostes a nivell intern de l´equip de govern de l´Ajuntament de Berga és la promoció de la formació entre els treballadors i treballadores del consistori per tal de garantir que el personal disposi de les eines necessàries per dur a terme la seva tasca diària i adaptar-se a les noves normatives i necessitats del moment.

Amb aquesta voluntat, el setembre ha començat amb diverses jornades de formació com és el cas de la duta a terme per part dels Serveis Informàtics, que aquesta setmana han explicat en diferents sessions la manera com un dels programes més utilitzats pel que fa a la tramitació administrativa, s´haurà d´adaptar a la llei 39/2015 de procediment administratiu.

En la mateixa línia, i amb la voluntat de fer passos endavant en la millora de l´Atenció a la Ciutadania, personal de l´OAC també ha fet una visita a l´OAC de l´Ajuntament de la Seu d´Urgell per tal de conèixer de primera mà la implementació de la tramitació electrònica en un ajuntament on ja fa temps que s´hi treballa.

Igualment, ja hi ha previstes noves formacions ens diferents àmbits i destinades a diverses àrees de cara els propers mesos d´acord amb les necessitats formatives de cadascun dels departaments.