L'Ajuntament de Berga ha iniciat

diverses jornades de formació del seu personal. Una de les primeres ha anat a cura dels professionals dels Serveis Informàtics, que han explicat als seus companys la manera com un dels programes més utilitzats pel que fa a la tramitació administrativa s'haurà d'adaptar a la llei 39/2015 de procediment administratiu. I es faran més sessions d'acord amb les necessitats del personal.

Fonts de l'àrea de Recursos Humans han explicat que "una de les apostes" del govern "és la promoció de la formació entre els treballadors del consistori per tal de garantir que el personal disposi de les eines necessàries per dur a terme la seva tasca diària i adaptar-se a les noves normatives i necessitats del moment".

Igualment, l'executiu treballa per millorar l'àrea d'Atenció a la Ciutadania. Per això l'alcaldessa Montse Venturós ha visitat l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell per "conèixer de primera mà la implementació de la tramitació electrònica en un ajuntament on ja fa temps que s'hi treballa".