Els comerciants de Berga han quedat tan satisfets de la pista de gel instal·lada durant els onze dies de vacances de Setmana Santa que ja han decidit que la tornaran a posar en futures campanyes. L'entitat Berga Comercial ha fet un valanç molt positiu de tota la campanya de dinamització portada a terme durant la Pasqua i ha anunciat que tornarà a instal·lar la pista de patinatge en noves campanyes.

Els portaveus de l'entitat han explicat que el balanç final d'assistència a la pista de patinatge al Vall «s'ha vist superat àmpliament ja que la participació ha estat molt elevada: hem vist que han passat per la pista unes 2.000 persones durant tots aquests dies».

La instal·lació va tenir jornades amb molta assistència de visitants gràcies, també, a l'organització d'activitats complementàries: «La pista va tenir una bona inauguració amb el grup d'animació Sol solet de La Farsa, que hi va donar una nota de color molt destacable. La col·laboració entre entitats sempre dóna bons fruits», segons han remarcat els responsables de Berga Comercial.

En aquesta mateixa línia, «el dijous 29, el grup d'animació de La patrulla canina va causar sensació pel barri vell de la ciutat i pel passeig de la Pau. Molts nens i nenes van gaudir del seu espectacle i es van poder fer multitud de fotos amb els seus ídols», han emfatitzat des del gremi de botiguers de la capital berguedana.

Una altra de les actuacions que han estat molt ben valorades pels botiguers per l'ambientació comercial que ha aportat durant la Setmana Santa ha estat el programa de Televisió del Berguedà que es va emetre a peu de la pista de patinatge. Les xifres d'espectadors apunten que el programa va acumular 58.000 visualitzacions, la qual cosa assegura un gran impacte entre els clients potencials dels comerços berguedans.

Davant d'aquest bon balanç, l'entitat ha mostrat la seva satifacció: «Cal que agraïm a moltes empreses de la ciutat, així com a l'Ajuntament de Berga i a l'Agència de Desenvolupament del Berguedà, que ens hagin ajudat a portar a terme una activitat que és força costosa; la participació d'espònsors com l'Obra Social de La Caixa, que va regalar vals de descompte a Càritas i a Creu Roja, i del soci i col·laborador BergaResort, ens van ajudar, també, a fer que l'activitat fos un èxit».