Blog

L'autor

Blog Eduard Viles - Eduard Viles

Eduard Viles

Atleta de velocitat. Internacional. Record d'Espanya de 4x100m.

Sobre aquest blog de Esports

Vull mostrar la meva vida esportiva i tot el que l'envolta. Competició, entrenaments, alimentació i salut, moda, preparació, entrevistes, etc..

Arxiu

• 29
    Gener
    2014

Ganar o morir

Albert Herrero Reñé, 26 de Abril de 1991, de Tàrrega (Lleida) pero vive en el CAR de Sant Cugat, donde estudia el Ciclo Superior de Deporte, y entrena a diario la especialidad de disco y peso con el grupo de Luis Lizaso.

Su vida a los 22 años es de aquellas que acumulan muchas experiencias, y sin saberlo, pasa a ser visto por los demás como un ejemplo a seguir.

Ha pasado momentos muy duros pero es un ejemplo de cómo vivir siendo positivo y de como ser optimista.

Todo es muy relativo y puede cambiar de repente, como lo que le ha tocado vivi...

• 22
    2013

Fi del Mundial i tornada a casa

Hola companys. Aquest cop ja des de Catalunya.

Abans de tot, disculpes, per trigar tant en penjar el següent i últim post del Mundial. El mateix diumenge de la carrera i els següents dies han estat mol intensos, de viatges, entrevistes, cel·lebracions, etc...

Ara ja per fí a casa, al poble de Mediona, per gaudir d'unes merescudes vacances fins el 16 de setembre, quant torno a engegar pretemporada al Centre d'Alt Rendiment.

Com bé sabeu, i sino es així, us faig un resum de la ultima jornada del mundial, on vam participar amb el relleu 4x100m....

• 17
    2013

Demà, per fi, debut als mundials

Bona nit companys.

Per fi, demà arriba el dia de debutar als mundials. L’últim dia de competició i el relleu entra en acció.

Avui, no tocava altra, que descansar i gaudir amb els companys de la jornada atlètica, i evidentment, de la gran medalla de bronze que ha aconseguit una bona amiga, la Ruth Beitia, en salt d’altura.

I com us deia, demà toca baixar a  la pista blava de l’estadi Olímpic Luzhniki. Tenim un gran relleu, no es pot negar, i la gent espera veure una bona actuació, i perquè no, el rècord d’Espanya de 38,60s. Nosaltres també ho v...

• 16
    2013

Últim entreno de la temporada

Bona nit des de Moscow.

Avui ha estat un dia molt especial a la capital russa.

Per la meva part, aquesta tarda he entrenat per última vegada abans de competir i últim entrenament de la temporada, i tinc la sort que hagi estat a un campionat del món. Unes sortides amb startings i escalfament suau. La feina esta feta, el relleu està a punt, i els canvis assajats. Ja no hi ha més proves, toca córrer i donar-ho tot.

I si es especial l’últim entreno de l’any, imagineu-vos com ha estat d’especial la jornada d’avui a les pistes, sobretot pels meus compa...

• 15

Sessió de massatges

Bona nit companys.

Igual que ahir, avui el dia no ha estat gens mogut per mi i l’he aprofitat per anar a l’estadi a veure la competició.

Al matí m’ha tocat massatge amb el Miquel Àngel Cos, el meu fisio durant tot l’any i que tinc la sort que estigui al cos tècnic de la selecció. Sens dubte un dels millors fisioterapeutes que conec.

Tenim una sala habilitada pel cos mèdic de la selecció, igual que la tenen tots els països, i ens acompanyen 3 fisioterapeutes i un metge. Els horaris els tenim coordinats des del primer dia, segons proves i compet...

• 14

Entrenament i foto amb Alekna

Bona nit companys.

Avui seré molt breu ja que el dia no ha tingut molta història.

A les 10:30h agafava el bus direcció les pistes d’entrenament. Avui hem tornava a tocar, igual que ahir, entrenament en solitari.

Unes sèries ràpides a destacar, i cap a la dutxa.

Abans però, he tingut la sort de conèixer, sinó al millor, a un dels millors llançadors de disc de la historia, el Lituà Virgilijus Alekna, que destaca al seu palmarès per dos ors olímpics i 2 ors mundials, juntament amb la segona millor marca de tots els temps.

• 13
    2013

Jornada emotiva a l'estadi. Or d'Isinibayeva.

Bona nit des de Moscow.

Avui ha estat un dia força relaxat per mi. Al matí, he aprofitat per dormir i descansar fins bastant tard. El descans és fonamental per tal d’estar cada dia el màxim de bé als entrenaments, i amb conseqüència, arribar de la millor manera possible el diumenge, dia de la carrera.

A la 1 del migdia, hem fet la foto oficial de la selecció just davant de l’Hotel, amb tots els atletes i cos tècnic. Un record especial.

Després de dinar tocava entrenament. Avui sessió en solitari, unes peses, tres rectes i un 300 a 38 segons per n...

• 12

Un hotel immens

Bona nit a tots.

Hem acabat de sopar a Moscow, així que aprofito per escriure al blog.

Al matí entrenament amb l’equip de relleus i a la tarda dormir i descans, ha estat el mes destacat del dia d’avui, així que aprofitaré per explicar algunes coses de l’hotel on estem allotjats.

L’hotel Cosmos es un dels Hotels mes grans d’Europa, amb mes de 1700 habitacions i molts serveis.

Dins del complex hi han botigues, bars, restaurants, cinema, nombroses sales de conferencies, pubs, discoteca, i fins i tot un club d’streeptease, on una copa costa ...

• 11

Ruta turística i final de 100m

Hola a tots i totes.

Us escric des de l’habitació de l’hotel després d’un dia carregat d’experiències i emocions.

Durant tot el matí amb el meu company de relleus, Sergio Ruiz, hem fet visita turística per la ciutat. El metro de Moscow es immens, amb 12 línies que acaben sent un caos pels que som de fora.

Ruta turística pel Kremlin, la Red Square i el centre comercial Gum. La primera impressió que t’emportes, es que tot es gegant, els edificis son espectaculars. Juntament amb la fredor dels russos, realment sembla que estiguis en un altre món...

• 10

Entrenaments i control sorpresa

Bona nit des de Moscou.

És el meu tercer dia a la capital russa i per fi a començat la competició, del qual no us en parlaré gaire, perquè es pot veure per televisió o llegir als diaris.

Avui el dia a començat amb molta activitat, ja que  ales 10:00h ja estava a la pista d’entrenament amb l’equip del 4x100m per començar a ajustar els canvis i preparar-nos pel debut d’aquí a 8 dies.

Com us havia dit ahir, avui us parlaré de com ho fem per entrenar aquests dies aquí. Ens allotgem a l’Hotel Cosmos i tenim habilitada una pista d’entrenamen...