Vigilar els àpats

Agències.

Des dels set anys, l'obesitat podria augmentar el risc de patir malalties cardíaques i ictus en el futur, fins i tot en absència d'altres factors de risc cardiovasculars com la hipertensió, segons un estudi de la Clínica Infantil Nemours a Jacksonville (Estats Units) que es publica a la revista 'Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism'.

Segons explica Nelly Maura, responsable de la investigació, "aquest nou estudi demostra que les conseqüències no saludables de l'excés de greix corporal comencen molt aviat. El nostre estudi mostra que l'obesitat per si mateixa es vincula amb certes anomalies en la sang que poden predisposar a que els individus desenvolupin malaltia cardíaca de forma precoç en la vida adulta ".

Els descobriments suggereixen que es necessiten intervencions més agressives per controlar el pes en els nens obesos fins i tot si aquests no tenen trastorns associats a la síndrome metabòlica, un conjunt de factors de risc que eleven les possibilitats de desenvolupar malaltia cardíaca, ictus i diabetis.

El diagnòstic d'aquest trastorn està augmentant en els nens a mesura que l'excés de pes creix com a problema i es caracteritza per almenys la presència de tres característiques: gran circumferència de cintura, colesterol HDL baix, triglicèrids alts, hipertensió i glucosa elevada en sang.

notícies anteriors

Fecha
Noticia
20-12-2012

avuiacsdeportes

Temps de bolets
Arriba la temporada boletaire. A punt pel «Temps de bolets». Fotos, fòrum... i, on trobar rovellons?

  • Fires i mercats
  • Espècies de bolets
  • Receptes amb bolets
  • Concursos
  • Fòrum
  • Fotos



  • Canal Bàsquet
    Tot sobre l'Assignia Manresa i els equips dee les nostres comarques, al Canal Bàsquet!

  • Assignia Manresa
  • EBA - Copa Catalunya


  • Cinema on-line
    Gaudeix la millor experiència del cinema, un gran catàleg de pel·lícules des de 0,99?
      Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
    regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
    Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
     


      Avís legal
      
      
    Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
    Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Loteria Nadal