Pels amants del bon menjar

L'objectiu del web és ser el referent online sobre restaurants

Redacció

Restaurantes.com té com objectiu ser el site de referència sobre restaurants a Internet. El web vol ser útil tant a clients com a restaurants. La pàgina intenta oferir el millor servei per ambdós.

Els restaurants poden afegir-se a la plataforma pagant una comissió per cada comensal que reben i els comensals poden gaudir sempre del servei sense cap cost.

Els clients poden fer reserves de restaurants, aconseguir descomptes i consultar un llistat dels millors restaurants de cada província, des de casa seva a través de Restaurantes.com.

Per altra banda, els restaurants poden donar-se a conèixer i presentar els seus serveis en una de les millors Plataformes de Marketing Online a la Xarxa.

notícies anteriors

Fecha
Noticia
30-01-2010
26-02-2010
19-02-2010
13-01-2010
13-01-2017

més notícies

avuiacsdeportes

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Loteria Nadal