Olor a... Shakira!

La cantant presenta el seu primer perfum S by Shakira

EP

La cantant colombiana Shakira va presentar el passat dimecres a Madrid la seva primera fragància, S by Shakira, un perfum que mostra el seu costat més íntim i sensual. És una essència jove i fresca que "es pot utilitzar durant tot el dia". Sobretot, està pensat per a dones positives que, com l'artista, senten energia, afecte i cura per sí mateixes.

El perfum, creat per Puig, és únic i personal, una essència irresistible, magnètica i plena d'energia. S by Shakira ha estat concebut a partir de la fusió d'aromes com la vainilla "que representa la sensualitat", gessamí originari de l'Índia que significa "frescor" i finalment, el sàndal que és tot "dolçor".

Shakira ha participat activament en el desenvolupament de la fragància amb l'objectiu de trobar una essència que capturés aquest esperit jove i que estimulés la imaginació. "Com una cançó, un perfum es compon de notes diferenciades, individuals, que unides formen una harmonia", va declarar l'artista.

"És el resultat d'un treball de tres anys, una fragància que tradueix tots els meus gustos. És la fragància que sempre vaig somiar per la meva pell, la que faig servir i la que més m'agrada", va afegir.

L'objectiu de la cantant colombiana és arribar a dones de qualsevol part del món que s'inspiren en els seus somnis i la bellesa procedeix de l'interior. "Està pensada per a la dona d'avui, independent i femenina, que li agrada agradar i lluita per complir els seus somnis", va explicar Shakira.

Pel que fa als seus trucs de bellesa, l'artista va assegurar que no li agrada gens obsessionar-se amb la bellesa perquè "el millor és portar una vida equilibrada, fer exercici i menjar bé".

Finalment, el recipient està realitzat en vidre tallat d'alta qualitat que transmet fluïdesa i sensació de moviment. La seva forma és tan sensual com una ballarina oriental.

avuiacsdeportes

Temps de bolets
Arriba la temporada boletaire. A punt pel «Temps de bolets». Fotos, fòrum... i, on trobar rovellons?

  • Fires i mercats
  • Espècies de bolets
  • Receptes amb bolets
  • Concursos
  • Fòrum
  • Fotos



  • Canal Bàsquet
    Tot sobre l'Assignia Manresa i els equips dee les nostres comarques, al Canal Bàsquet!

  • Assignia Manresa
  • EBA - Copa Catalunya


  • Cinema on-line
    Gaudeix la millor experiència del cinema, un gran catàleg de pel·lícules des de 0,99?
      Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
    regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
    Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
     


      Avís legal
      
      
    Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
    Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Loteria Nadal