
Jennifer López necessita un nou assistent personal, o hauríem de dir-ne esclau?
Després que l'últim dimitís, la cantant s'ha quedat sola i li urgeix trobar-ne un de nou. Però no us penseu que treballar per a Jenny és una cosa fàcil i divertida, no.
"La persona ha de ser molt cortès fins i tot treballant sota pressió, insensible, emprenedor i enginyós en països estrangers, entre altres coses", publiquen en la revista sensacionalista 'Life & Style'.
"Haurà de viatjar en moments inesperats i saber adaptar-se a cada ciutat. Es treballa sis dies a la setmana, almenys 12 hores al dia, amb un dia lliure, tot i que pot ser que no lliuri en diverses setmanes", afegeix la revista.
Però la cosa no acaba aquí, a més haurà d'estar "disponible 24 hores al dia, 7 dies a la setmana" i ha de ser molt "organitzat i puntual". "Ha de saber canviar bolquers, dormir poc i cuinar si el majordom no hi és".
Tot això pel mòdic preu de 55.000 dòlars a l'any, és a dir, 40.000 euros aproximadament. Això es tradueix en 7 milions de les antigues pessetes, que són unes 600.000 pessetes al mes. Serà tan sacrificat treballar per a Jennifer López que fins a una mensualitat tan elevada no et sembli prou?

| Conegui'ns: CONTACTI | CONEGUI'NS | ADRECES I TELEFONS | CORREUS ELECTRÒNICS | PUBLICITAT: TARIFES |
|
|
||||||||