formació gratuïta

L´Escola d´Idiomes de la Seu ofereix un tast de llengües del món

En el taller es podrà aprendre aspectes essencials d'àrab, bambara, berber, croat, basc, guaraní, kazakh, mandinga, polonès, romanès i rus, entre d'altres

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

M. S.LA SEU D'URGELL L'Escola Oficial d'Idiomes de la Seu d'Urgell, l'única a l'Alt Urgell i la Cerdanya, organitza per a avui, demà i demà passat una activitat que, amb el nom de Tast de llengües, pretén donar a conèixer nocions molt bàsiques de llengües que es parlen al món. En el taller es podrà aprendre aspectes essencials d'àrab, bambara, berber, croat, basc, guaraní, kazakh, mandinga, polonès, romanès i rus, entre d'altres. Les sessions es faran els tres dies, entre les set i les vuit del vespre, en parts de 30 minuts, segons ha informat l'Ajuntament alturgellenc. L'activitat és oberta a tothom i gratuïta, i forma part del Pla Educatiu d'Entorn de l'actual curs acadèmic de l'OIE.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes